Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 sierpnia 2012

Original Source, płyn do kąpieli, mango i macadamia































Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Mangifera Indica Fruit Extract, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Lactic Acid, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Styrene / Acrylates Copolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzol Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Alpha - Isomethyl Ionone, Cl 19140, Cl 15985

Pojemność: 500 ml

Cena: około 10 złotych.

Dostępność: tylko w sieci drogerii Rossmann.

Opakowanie: minimalistyczna butelka. Fajnie wygląda na półce.

Zapach: cudo, cudo! Mogłabym wąchać ten płyn bez końca. Jego zapach bardzo przypomina mi aromat batona czekoladowego z pomarańczowym nadzieniem. Podczas kąpieli jest wyczuwalny i towarzyszy nam jeszcze przez niedługi czas po jej zakończeniu.

Konsystencja: kremowa ciecz. Przypomina trochę konsystencję soków typu 'Kubuś' albo 'Pysio'. Wygląda tak przepysznie, że chciałoby się go zjeść.

Działanie: Ten płyn do kąpieli bardzo należycie się pieni, szczególnie w wodzie, do której wcześniej nie wlewaliśmy np. szamponu, mydła (jeżeli to zrobiliśmy, to jest minimalnie gorzej). Piana utrzymuje się przez jakieś 20 minut, potem powoli znika. Ogólnie płyn ten jest świetnym produktem, można by jedynie oczekiwać większej wydajności, ale nie używam go bardzo często, więc mi to nie przeszkadza. Zdecydowanie jest to kosmetyk warty kupienia.


Ocena: 4.5/5

8 komentarzy:

  1. mój ulubiony zapach! :) ja mam żel pod prysznic o tym samym zapachu i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba mnie skusiłaś!
    Kocham twój blog!
    Wpadaj!
    http://ania-marysiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. seria tych produktów jest świetna pod kontem zapachu .
    świetny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż. :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszzce nie mam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)http://ania-marysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałas wytypowana do zabawy na moim.blogu ;) zachęcam cie do tagu i czekam na twoje odpowiedzi ;)
    Mona z monacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić stół do masażu stacjonarny i jeszcze stół rehabilitacyjny elektryczny. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń